UWAGA, JEST TO WERSJA BETA, NIEKTÓRE FUNKCJE MOGĄ NIE DZIAŁAC POPRAWNIE

start

login hasło
zapomniałem hasła

automoto

erotyka

imprezka

komputery

natura

pozostałe

reklama

rysunkowe

sławni

sport

święta

z życia

zwierzęta

1 2 3 4 5
...
36 37 38 39 40 41 42
...
74 75 76 77 78
Strona:
Pochłaniacz

Pochłaniacz

kategoria
dodany
2008-03-09
przez
-
wyświetleń
6579
komentarzy
-
ilość ocen
1
Licencja na Photoshopa się skończyla

Licencja na Photoshopa się skończyla

kategoria
dodany
2008-04-20
przez
-
wyświetleń
6287
komentarzy
-
ilość ocen
1
Połącz dwa punkty

Połącz dwa punkty

kategoria
dodany
2008-04-30
przez
-
wyświetleń
7139
komentarzy
-
ilość ocen
1
Ciekawe o czym on mysli patrzac na te dziewczynki

Ciekawe o czym on mysli patrzac na te dziewczynki

kategoria
dodany
2008-10-18
przez
-
wyświetleń
7324
komentarzy
-
ilość ocen
1
ładne co nie ??

ładne co nie ??

kategoria
dodany
2009-03-06
przez
skarpet
wyświetleń
6442
komentarzy
-
ilość ocen
1
uu to musało boleć

uu to musało boleć

kategoria
dodany
2009-05-03
przez
skarpet
wyświetleń
5727
komentarzy
-
ilość ocen
1
Widać nikomu już nie można ufać, bo Michnik i tak szybko zwęszy zagrożenie :)

Sabotaż Wyborczej

kategoria
dodany
2009-01-28
przez
-
wyświetleń
12705
komentarzy
-
ilość ocen
1
Dubrownik (Dubrovnik) - Chorwacja 
      \

Dubrownik - Chorwacja - Dalmacja - Wczasy

kategoria
dodany
2010-06-11
przez
-
wyświetleń
9585
komentarzy
1
ilość ocen
1
South Park

South Park

kategoria
dodany
2008-04-30
przez
-
wyświetleń
7183
komentarzy
-
ilość ocen
1
Maria Kuzmina ? fitness world?s champion

Maria Kuzmina ? fitness world?s champion

kategoria
dodany
2009-05-17
przez
-
wyświetleń
4732
komentarzy
-
ilość ocen
1
Dziewczyny nie bądźcie egoistkami
Miejsce na reklamę:)
nie bierz z nich przykładu

nie bierz z nich przykładu

kategoria
dodany
2009-06-22
przez
skarpet
wyświetleń
5265
komentarzy
1
ilość ocen
1
Niezłe ciałko

Niezłe ciałko

kategoria
dodany
2010-03-20
przez
-
wyświetleń
4335
komentarzy
-
ilość ocen
1
zdjęcie nawet nawet tylko szkoda że ...

zdjęcie nawet nawet tylko szkoda że ...

kategoria
dodany
2010-01-17
przez
skarpet
wyświetleń
11644
komentarzy
-
ilość ocen
1
Stój bo strzelam

Stój bo strzelam

kategoria
dodany
2008-03-08
przez
-
wyświetleń
5549
komentarzy
-
ilość ocen
1
Mega XXL

Mega XXL

kategoria
dodany
2008-04-29
przez
-
wyświetleń
7069
komentarzy
-
ilość ocen
1
Jadalny staniczek

Jadalny staniczek

kategoria
dodany
2008-06-11
przez
-
wyświetleń
7507
komentarzy
-
ilość ocen
1
Śpiąca azjatka

Śpiąca azjatka

kategoria
dodany
2008-11-23
przez
admin
wyświetleń
6910
komentarzy
-
ilość ocen
2
szczera prawda o Internet Explorer

szczera prawda o Internet Explorer

kategoria
dodany
2010-05-10
przez
skarpet
wyświetleń
7581
komentarzy
-
ilość ocen
1
Frank... odkrył

Frank... odkrył

kategoria
dodany
2009-07-22
przez
-
wyświetleń
4811
komentarzy
-
ilość ocen
1
kot na wynos

kot na wynos

kategoria
dodany
2009-08-27
przez
skarpet
wyświetleń
5833
komentarzy
-
ilość ocen
1
Zło

Zło

kategoria
dodany
2010-10-31
przez
-
wyświetleń
5286
komentarzy
-
ilość ocen
1
Biała wstęga

Biała wstęga

kategoria
dodany
2009-09-27
przez
-
wyświetleń
17983
komentarzy
-
ilość ocen
3
Teraz pod wodą

Teraz pod wodą

kategoria
dodany
2009-02-10
przez
-
wyświetleń
5740
komentarzy
-
ilość ocen
1
to jest dopiero fura

to jest dopiero fura

kategoria
dodany
2009-06-24
przez
skarpet
wyświetleń
5832
komentarzy
-
ilość ocen
1
od kiedy do tej czynności używa sie otwieracza do konserw

dlaczego blądynka nie powinna zmieniać koło w samochodzie

kategoria
dodany
2009-07-09
przez
-
wyświetleń
6844
komentarzy
-
ilość ocen
1
Emeryt społecznik zamyka swój samochód

Emeryt społecznik zamyka swój samochód

kategoria
dodany
2009-07-15
przez
skarpet
wyświetleń
5992
komentarzy
-
ilość ocen
1
Drogowskaz

Drogowskaz

kategoria
dodany
2008-05-14
przez
-
wyświetleń
9206
komentarzy
-
ilość ocen
1
Gdzieś na Pradze...

Gdzieś na Pradze...

kategoria
dodany
2010-03-13
przez
-
wyświetleń
10482
komentarzy
1
ilość ocen
1
Moja Alfa Romeo od dwóch tygodni odpala bez problemu

Moja Alfa Romeo od dwóch tygodni odpala bez problemu

kategoria
dodany
2014-09-02
przez
-
wyświetleń
8116
komentarzy
-
ilość ocen
4
My tu gadu gadu...

My tu gadu gadu...

kategoria
dodany
2013-12-29
przez
-
wyświetleń
4323
komentarzy
-
ilość ocen
1
...W aucie

...W aucie

kategoria
dodany
2009-03-27
przez
-
wyświetleń
5479
komentarzy
-
ilość ocen
1
Wygląda na samobójstwo

Wygląda na samobójstwo

kategoria
dodany
2012-03-20
przez
-
wyświetleń
3591
komentarzy
-
ilość ocen
1
Pingwiny z Madagaskaru - SKIPPER

Pingwiny z Madagaskaru - SKIPPER

kategoria
dodany
2013-03-10
przez
-
wyświetleń
4114
komentarzy
-
ilość ocen
1
Ja też bym tak zrobił

Ja też bym tak zrobił

kategoria
dodany
2008-04-14
przez
-
wyświetleń
5995
komentarzy
-
ilość ocen
1
1 2 3 4 5
...
36 37 38 39 40 41 42
...
74 75 76 77 78
Strona:
Chorwacja, Bułgaria, Czarnogóra - Wakacje, Last Minute

Troche do poczytania

Pani w szkole pyta dzieci jakie rzeczy mozna zjesc. Uczniowie wymieniaja rozne
smakolyki: owoce, warzywa, slodycze itp. Pani pyta sie w koncu Jasia:
- A ty Jasiu, co nam powiesz?
- Ja mysle, ze mozna zjesc lampe.
- Co ty, jak to? Skad ten pomysl?
- Bo kiedys jak rodzice lezeli juz w lozku, mama powiedziala do taty:
"Zgas lampe, to wezme do buzi"...

- Tatusiu co to znaczy paranoja?
- Idz do kuchni i spytaj sie siostry, mamy i babci, czy by sie oddaly, gdyby
jakis facet dawal im za to 100 dolarow.
Po chwili synek wraca z kuchni.
- Siostra powiedziala, ze zrobila by to bez wahania, mama, ze za 200, a babcia
to nawet za 50.
- Widzisz synu, mamy w domu 3 k*rwy, a brakuje nam pieniedzy. I to jest wlasnie
paranoja.

Jas i Malgosia siedza w parku na lawce poznym wieczorem, w zamiarach
niedwuznacznych. Dla Jasia jest to pierwszy raz, no i z wrazenia zamiast
Malgosi wsadzil w dziure po seku w lawce... Na to Malgosia :
- Jasiu, walisz w deche!
A Jas :
- Sie wie, fachura! ...

Na lekcji nauczycielka pyta sie dzieci kim chcialyby zostac w przyszlosci.
Padaja rozne zawody : stolarz, lekarz, rzezbiarz, nauczyciel, itp.Gdy padlo na Jasia, powiedzial tak:
- chcialbym zosta specjalista od dewiacji seksualnych.
Pani troche sie speszyla, ale chwile potem mowi do Jasia:
- no to w takim razie powiedz nam Jasiu co to znaczy.
Jasio zastanawia sie, mysli gleboko i zaraz potem mowi:
- Ja to pani wytlumacze na przykladzie: tam oto na przystanku PKS stoja trzy kobiety i jedza lody: jedna gryzie, druga ssie, trzecia lize loda.Niech pani powie, ktora z nich jest mezatka ?Pani po glebszym zastanowieniu powiedziala, ze ta, ktora ssie.
Na to Jasio :
- Nieprawda, bo ta, ktora gryzie, bo ma obraczke.
A to o czym pani mowi to sa wlasnie dewiacje seksualne.

- Co Jasiu robi w skladzie przezerwatyw ????
- Przygotowuje KINDER-Niespodzianki

- Mierzy jej temperaturke... - odpowiada Jas.
Ida dalej i widza druga parke, trzecia, czwarta... Doszli do polany.
- Jasiu, a moze i ty zmierzysz mi temperaturke? - proponuje zalotnie Malgosia.
- No nareszcie, bo juz mi rtec po nodze cieknie...

- Mamusiu, nasz sasiad powiedzial, ze jestes fajna babka, i chetnie by cie
zarznal...
- Zerznal synku, zerznal...

Jasio na lekcji religii z zakonnica. Zakonnica zadaje dzieciom taka zagadke:
Jest rude, ma puszysty ogon, skacze po drzewach i je orzechy. Co to?
Jasio sie zglasza i odpowiada: Na 99% jest to wieworka, ale jak znam siostre, to
moze byc Jezus...

Jas i Malgosia siedza w parku na lawce poznym wieczorem, w zamiarach
niedwuznacznych. Dla Jasia jest to pierwszy raz, no i z wrazenia zamiast
Malgosi wsadzil w dziure po seku w lawce... Na to Malgosia :
- Jasiu, walisz w deche!
A Jas :
- Sie wie, fachura! ...

- Tatusiu, dlaczego my tak pozno przyszlismy do tego sklepu na zakupy ?
- Nie gadaj tyle, piluj klodke......

© 2006-2014 MyTube.pl | Realizacja: Rafał Nowaczuk
Croatia } Opakowania jednorazowe Warszawa
Kontakt: maly_swd[małpa]o2.pl lub GG: 6498593