UWAGA, JEST TO WERSJA BETA, NIEKTÓRE FUNKCJE MOGĄ NIE DZIAŁAC POPRAWNIE

start

login hasło
zapomniałem hasła

automoto

erotyka

imprezka

komputery

natura

pozostałe

reklama

rysunkowe

sławni

sport

święta

z życia

zwierzęta

1 2
Strona:
Dzięki kolegom nie zaśpisz nigdy więcej

Dzięki kolegom nie zaśpisz nigdy więcej

kategoria
dodany
2013-01-20
przez
-
wyświetleń
2678
komentarzy
-
ilość ocen
-
Kiedyś kobiety gotowały jak ich matki

Kiedyś kobiety gotowały jak ich matki

kategoria
dodany
2012-11-23
przez
-
wyświetleń
4080
komentarzy
-
ilość ocen
-
Drunk.rar

Drunk.rar

kategoria
dodany
2012-03-04
przez
-
wyświetleń
4169
komentarzy
-
ilość ocen
-
Jak poznałem twoją matke

Jak poznałem twoją matke

kategoria
dodany
2012-01-16
przez
-
wyświetleń
4927
komentarzy
-
ilość ocen
-
Udana impreza

Udana impreza

kategoria
dodany
2010-02-13
przez
-
wyświetleń
9747
komentarzy
-
ilość ocen
1
zasypianie na impreze dla każdego może się źle skończyć

zasypianie na impreze dla każdego może się źle skończyć

kategoria
dodany
2010-02-07
przez
skarpet
wyświetleń
8150
komentarzy
-
ilość ocen
-
pracownicy stacji benzynowej troszczą się o klientów

pracownicy stacji benzynowej troszczą się o klientów

kategoria
dodany
2009-12-06
przez
skarpet
wyświetleń
8456
komentarzy
-
ilość ocen
-
Nie Zasypiaj Na Imprezie

Nie Zasypiaj Na Imprezie

kategoria
dodany
2009-11-20
przez
-
wyświetleń
9832
komentarzy
-
ilość ocen
6
Medytacja

Medytacja

kategoria
dodany
2009-11-01
przez
-
wyświetleń
9635
komentarzy
-
ilość ocen
14
Imprezka udana

Imprezka udana

kategoria
dodany
2009-11-01
przez
-
wyświetleń
12069
komentarzy
-
ilość ocen
-
po imprezowe śpiochy o_O
Miejsce na reklamę:)
może mnie podwiezie do domu

może mnie podwiezie do domu

kategoria
dodany
2009-10-31
przez
skarpet
wyświetleń
9062
komentarzy
-
ilość ocen
1
po imprezowe śpiochy o_O

po imprezowe śpiochy o_O

kategoria
dodany
2009-08-28
przez
skarpet
wyświetleń
10235
komentarzy
-
ilość ocen
-
Kochane koleżanki zawsze zadbają abyś dobrze wyszła

Kochane koleżanki zawsze zadbają abyś dobrze wyszła

kategoria
dodany
2009-08-01
przez
-
wyświetleń
13119
komentarzy
-
ilość ocen
3
po ciężkiej imprezie

po ciężkiej imprezie

kategoria
dodany
2009-07-07
przez
skarpet
wyświetleń
9912
komentarzy
-
ilość ocen
-
gruby melanż był i kibel tego fizycznie nie wytrzymał

gruby melanż był i kibel tego fizycznie nie wytrzymał

kategoria
dodany
2009-06-29
przez
skarpet
wyświetleń
15346
komentarzy
-
ilość ocen
5
Padłaś - powstań

Padłaś - powstań

kategoria
dodany
2009-06-01
przez
-
wyświetleń
10375
komentarzy
-
ilość ocen
-
wyjscie z progu - wersja kobieca

wyjscie z progu - wersja kobieca

kategoria
dodany
2009-05-17
przez
-
wyświetleń
10622
komentarzy
-
ilość ocen
-
Biedaczka, padła z przemęczenia

Biedaczka, padła z przemęczenia

kategoria
dodany
2009-04-08
przez
-
wyświetleń
11634
komentarzy
-
ilość ocen
-
Widać nikomu już nie można ufać, bo Michnik i tak szybko zwęszy zagrożenie :)

Sabotaż Wyborczej

kategoria
dodany
2009-01-28
przez
-
wyświetleń
11726
komentarzy
-
ilość ocen
1
Bierz minie kochanie... tu i teraz

Bierz minie kochanie... tu i teraz

kategoria
dodany
2009-01-06
przez
-
wyświetleń
11642
komentarzy
-
ilość ocen
2
Twoja stara dobrze się bawi

Twoja stara dobrze się bawi

kategoria
dodany
2008-11-15
przez
admin
wyświetleń
15912
komentarzy
-
ilość ocen
1
Joga dla zaawansowanych

Joga dla zaawansowanych

kategoria
dodany
2008-11-01
przez
-
wyświetleń
12409
komentarzy
-
ilość ocen
-
Alkohol

Alkohol

kategoria
dodany
2008-10-11
przez
-
wyświetleń
13484
komentarzy
-
ilość ocen
2
Zacna impreza była

Zacna impreza była

kategoria
dodany
2008-09-26
przez
-
wyświetleń
14620
komentarzy
-
ilość ocen
1
Ciekawe jak on z tą nogą tak

Ciekawe jak on z tą nogą tak

kategoria
dodany
2008-09-26
przez
-
wyświetleń
12239
komentarzy
-
ilość ocen
-
Po imprezie

Po imprezie

kategoria
dodany
2008-05-14
przez
-
wyświetleń
17555
komentarzy
-
ilość ocen
9
Lądowanie

Lądowanie

kategoria
dodany
2008-05-04
przez
-
wyświetleń
13993
komentarzy
-
ilość ocen
5
Smingus dyngus

Smingus dyngus

kategoria
dodany
2008-05-02
przez
-
wyświetleń
16332
komentarzy
-
ilość ocen
-
Nigdy nie zasypiaj na imprezie

Nigdy nie zasypiaj na imprezie

kategoria
dodany
2008-04-30
przez
-
wyświetleń
15693
komentarzy
-
ilość ocen
1
Małe ciasne ale własne

Małe ciasne ale własne

kategoria
dodany
2008-04-12
przez
-
wyświetleń
15514
komentarzy
-
ilość ocen
2
Popłyneła dziewczyna

Popłyneła dziewczyna

kategoria
dodany
2008-03-25
przez
-
wyświetleń
17602
komentarzy
-
ilość ocen
1
Łączenie z wisłą

Łączenie z wisłą

kategoria
dodany
2008-03-25
przez
-
wyświetleń
14961
komentarzy
-
ilość ocen
1
Stefan, siadaj normalnie

Stefan, siadaj normalnie

kategoria
dodany
2008-03-23
przez
-
wyświetleń
10368
komentarzy
1
ilość ocen
3
Taka imprezka była

Taka imprezka była

kategoria
dodany
2008-03-14
przez
-
wyświetleń
14289
komentarzy
-
ilość ocen
-
1 2
Strona:
LOSOWE
Oscypek

Oscypek

kategoria
dodany
2009-08-29
przez
-
wyświetleń
4263
komentarzy
-
ilość ocen
-
Widziałeś takie drzewa?

Widziałeś takie drzewa?

kategoria
dodany
2008-03-18
przez
-
wyświetleń
3891
komentarzy
-
ilość ocen
-
Kto z kim przystaje, taki sam sie staje.

Kto z kim przystaje, taki sam sie staje.

kategoria
dodany
2010-10-10
przez
-
wyświetleń
2823
komentarzy
-
ilość ocen
-
Wydaje mi się, że twój mąż właśnie wszedł

Wydaje mi się, że twój mąż właśnie wszedł

kategoria
dodany
2012-09-13
przez
-
wyświetleń
3284
komentarzy
-
ilość ocen
1
Najlepsi przyjaciele

Najlepsi przyjaciele

kategoria
dodany
2010-11-23
przez
-
wyświetleń
2283
komentarzy
-
ilość ocen
-
Już nie trzeba się bać o swojego pączka

Już nie trzeba się bać o swojego pączka

kategoria
dodany
2010-11-09
przez
-
wyświetleń
2107
komentarzy
-
ilość ocen
-
Jak działa przeglądarka

Jak działa przeglądarka

kategoria
dodany
2009-08-01
przez
-
wyświetleń
3892
komentarzy
-
ilość ocen
-
Chorwacja, Bułgaria, Czarnogóra - Wakacje, Last Minute

Troche do poczytania

Ida trzy dziewczyny przez podworko, 12, 13 i 14-latka.
12-latka pokazuje na biala plame na ziemi i mowi:
- Zobaczcie, ktos rozlal mleko!
13-latka powachala i mowi:
- To nie mleko, to sperma!
14-latka polizala i mowi:
- Na dodatek nie z naszego podworka...

Idą dwa zajączki przez sawannę i widza pasąca się żyrafę.
- Wiesz - mówi jeden - chętnie bym pociupcial.....
- Dobrze - mówi drugi - bierz się do roboty. Ja poczekam.
Zajączek dobrał się do żyrafy, ale ze to trwało dość długo, drugi nudzi się i zaczyna rzucać w głowę żyrafy kamieniami.
Żyrafa wzdycha:
- Taki mały, a ciupcia, ze aż w głowie huczy...

Ida sobie Jas i Malgosia przez las na msze. A ze czasu mieli duzo, wiec sie
na chwilke zatrzymali. Wreszcie doszli i w te pedy do konfesjonalu.
Jas sie spowiada:
- Raz zgrzeszylem z Malgosia, jak szlismy przez las...
Malgosia sie spowiada (byla druga w kolejce):
- Zgrzeszylam z Jasiem dwa razy...
Ksiadz:
- ????? dwa ? on mowil, ze raz...
Malgosia:
- Ale on zapomnial, ze my jeszcze bedziamy wracac...

U dentysty mama prosi synka:
- A teraz badz grzeczny i powiedz ladnie "aaa", zeby pan doktor mogl wyjac palce z twojej buzi.

- Tato, znalazlem babcie !!!
- Tyle razy Ci mowilem zebys nie kopal dolkow w ogrodku!

Pani do dzieci w klasie:
- No to teraz wyjmiemy karteczki i piszemy klasówkę.
Na to Jasiu :
- Ja ci dam stara kurwo klasówkę, jak ci przypierdolę to zobaczysz.
Pani z płaczem poleciała do dyrektora
- Panie dyrektorze. Chciałam zrobić klasówkę a Jasiek powiedział
ze mnie pobije
- Taki mały, rudy?
- No, tak
- Ooo! ten to potrafi przyjebać..

Skacowany sasiad wraca do domu wieczorem. Zona nie chce go wpuscic, a ze
chce mu sie strasznie pic, puka do drzwi sasiadow. Otwiera mu ich maly synek,
i mowi, ze rodzicow nie ma w domu. Skacowany sasiad prosi o szklanke wody.
Chlopczyk przynosi mu, a on wypija duszkiem. Prosi o nastepna. Malec przynosi,
ale tylko pol.
- Dlaczego tylko pol ? Prosilem o cala szklanke - dziwi sie sasiad.
- Maly jestem. Do kranu nie dosiegne, a z sedesu juz wszystko wybralem.

Jasio pisze wypracowanie. W pewnym momencie zwraca sie do ojca:
- Tatusiu, czy moglbys mi podpowiedziee jakies zdanie o katastrofie?
- W domu nie ma ani kropli wodki.

Mama kapie sie w wannie. Nagle wchodzi Wacus i pyta :
- Mamusiu co to takiego ?
Zaklopotana mama po krotkim namysle odpowiada :
- Szczoteczka do zebow ; taka duza szczoteczka ...
- E tam wcale nie duza. Tatus to ma szczoteczke i to na kiju ! Widzialem, jak
ciocia Lusia zeby nia czyscila.

Pani do Jasia: powiedz wierszyk ..
Jasio:
Moze, polskie moze,
Stoi w tobie dziewcze hoze.
A w tym mozu swisty, gwizdy,
Woda siega jej do kolan
Pani:
Jasiu, gdzie tu rym ?
Jasio:
jak wody przybedzie
to i rym bedzie...

© 2006-2014 MyTube.pl | Realizacja: Rafał Nowaczuk
Croatia } Opakowania jednorazowe Warszawa
Kontakt: maly_swd[małpa]o2.pl lub GG: 6498593