UWAGA, JEST TO WERSJA BETA, NIEKTÓRE FUNKCJE MOGĄ NIE DZIAŁAC POPRAWNIE

start

login hasło
zapomniałem hasła

automoto

erotyka

imprezka

komputery

natura

pozostałe

reklama

rysunkowe

sławni

sport

święta

z życia

zwierzęta

1 2 3 4 5
Strona:
Musi być jakiś kraj

Musi być jakiś kraj

kategoria
dodany
2013-09-29
przez
-
wyświetleń
5507
komentarzy
-
ilość ocen
-
Chłopaki co nam szkodzi

Chłopaki co nam szkodzi

kategoria
dodany
2013-07-06
przez
-
wyświetleń
5397
komentarzy
-
ilość ocen
-
Sport to zdrowie

Sport to zdrowie

kategoria
dodany
2012-12-19
przez
-
wyświetleń
5684
komentarzy
-
ilość ocen
-
Zasady ulicznej piłki nożnej

Zasady ulicznej piłki nożnej

kategoria
dodany
2012-11-18
przez
-
wyświetleń
5615
komentarzy
-
ilość ocen
-
Przyczyna mgły nad Polską

Przyczyna mgły nad Polską

kategoria
dodany
2012-11-11
przez
-
wyświetleń
5877
komentarzy
-
ilość ocen
-
Tymczasem na siłowni

Tymczasem na siłowni

kategoria
dodany
2012-03-04
przez
-
wyświetleń
7159
komentarzy
-
ilość ocen
-
Pokazała...

Pokazała...

kategoria
dodany
2012-01-20
przez
-
wyświetleń
7869
komentarzy
-
ilość ocen
-
rowerzysta

rowerzysta

kategoria
dodany
2011-11-24
przez
-
wyświetleń
9303
komentarzy
1
ilość ocen
2
w parku

w parku

kategoria
dodany
2011-11-15
przez
-
wyświetleń
7909
komentarzy
-
ilość ocen
2
fajnie w lecie

rowerzysta

kategoria
dodany
2011-11-15
przez
-
wyświetleń
9074
komentarzy
-
ilość ocen
2
Oglądamy mecz
Miejsce na reklamę:)
Susana Werner married to Julio Cesar Soares Espindola (Inter Milan)

Susana Werner married to Julio Cesar Soares Espindola (Inter Milan)

kategoria
dodany
2011-02-24
przez
-
wyświetleń
10677
komentarzy
-
ilość ocen
-
69 po piłkarsku

69 po piłkarsku

kategoria
dodany
2011-02-24
przez
-
wyświetleń
10718
komentarzy
-
ilość ocen
-
Efektowna paka

Efektowna paka

kategoria
dodany
2011-02-13
przez
-
wyświetleń
10189
komentarzy
-
ilość ocen
-
Kibice na meczach Hokeja

Kibice na meczach Hokeja

kategoria
dodany
2010-12-01
przez
-
wyświetleń
10435
komentarzy
-
ilość ocen
-
Sam decydujesz jaki sport wybierasz

Sam decydujesz jaki sport wybierasz

kategoria
dodany
2010-11-28
przez
-
wyświetleń
9837
komentarzy
-
ilość ocen
-
Po pierwsze zwiększ masę

Po pierwsze zwiększ masę

kategoria
dodany
2010-10-31
przez
skarpet
wyświetleń
16451
komentarzy
-
ilość ocen
14
Sapphira O’Shannon dating Paolo Vernazza (Woking)

Sapphira O’Shannon dating Paolo Vernazza (Woking)

kategoria
dodany
2010-09-25
przez
skarpet
wyświetleń
15716
komentarzy
-
ilość ocen
1
Saba Wesser dating Francesco Coco (retired)

Saba Wesser dating Francesco Coco (retired)

kategoria
dodany
2010-09-25
przez
skarpet
wyświetleń
10516
komentarzy
-
ilość ocen
-
nięugięte jury

nięugięte jury

kategoria
dodany
2010-09-25
przez
skarpet
wyświetleń
10724
komentarzy
-
ilość ocen
-
Rosaria Cannavo dating Christian Panucci (A.S. Roma)

Rosaria Cannavo dating Christian Panucci (A.S. Roma)

kategoria
dodany
2010-09-24
przez
skarpet
wyświetleń
10675
komentarzy
-
ilość ocen
-
Romanela Amato dating Javier Saviola (Real Madrid)

Romanela Amato dating Javier Saviola (Real Madrid)

kategoria
dodany
2010-09-17
przez
skarpet
wyświetleń
10479
komentarzy
-
ilość ocen
-
Raica Oliveira ex-girlfriend of Ronaldo

Raica Oliveira ex-girlfriend of Ronaldo

kategoria
dodany
2010-09-17
przez
skarpet
wyświetleń
10539
komentarzy
-
ilość ocen
-
Radka Kocurova dating Tomas Rosicky (Arsenal)

Radka Kocurova dating Tomas Rosicky (Arsenal)

kategoria
dodany
2010-09-15
przez
-
wyświetleń
10861
komentarzy
-
ilość ocen
-
Rachel Cole dated Jonathan West (Ilford F.C.)

Rachel Cole dated Jonathan West (Ilford F.C.)

kategoria
dodany
2010-09-15
przez
-
wyświetleń
10471
komentarzy
-
ilość ocen
-
Pamela Camassa dated Alberto Aquilani (A.S. Roma)

Pamela Camassa dated Alberto Aquilani (A.S. Roma)

kategoria
dodany
2010-09-14
przez
skarpet
wyświetleń
11191
komentarzy
-
ilość ocen
-
Oszczepniczka z Paragwaju Leryn Franco została uznana przez amerykańską stronę internetową bleacherreport.com najbardziej atrakcyjną sportsmenką wszech czasów. Wśród setki wymienionych kobiet zabrakło Polek.
Na drugim miejscu znalazła się...

Leryn Franco

kategoria
dodany
2010-09-09
przez
-
wyświetleń
15823
komentarzy
-
ilość ocen
2
Dzięki niej wygrałem 300 zł

Dzięki niej wygrałem 300 zł

kategoria
dodany
2010-07-10
przez
-
wyświetleń
11520
komentarzy
-
ilość ocen
-
Oksana Andersson dated Christian Wilhelmsson (Al-Hilal)

Oksana Andersson dated Christian Wilhelmsson (Al-Hilal)

kategoria
dodany
2010-07-06
przez
skarpet
wyświetleń
11062
komentarzy
-
ilość ocen
-
Noemie Lenoir married to Claude Makelele (Paris Saint-Germain)

Noemie Lenoir married to Claude Makelele (Paris Saint-Germain)

kategoria
dodany
2010-07-06
przez
skarpet
wyświetleń
11084
komentarzy
-
ilość ocen
-
Nives Celzijus married to Dino Drpic (Karlsruher SC on a loan from Dinamo Zagreb)

Nives Celzijus married to Dino Drpic (Karlsruher SC on a loan from Dinamo Zagreb)

kategoria
dodany
2010-07-06
przez
skarpet
wyświetleń
11167
komentarzy
-
ilość ocen
-
Nicola McLean engaged to Tom Williams (Peterborough United)

Nicola McLean engaged to Tom Williams (Peterborough United)

kategoria
dodany
2010-07-06
przez
skarpet
wyświetleń
11165
komentarzy
-
ilość ocen
-
Nereida Gallardo ex-girlfriend of Cristiano Ronaldo

Nereida Gallardo ex-girlfriend of Cristiano Ronaldo

kategoria
dodany
2010-07-06
przez
skarpet
wyświetleń
12185
komentarzy
-
ilość ocen
-
Milene Domingues ex-wife of Ronaldo

Milene Domingues ex-wife of Ronaldo

kategoria
dodany
2010-07-06
przez
skarpet
wyświetleń
11687
komentarzy
-
ilość ocen
-
Michelle Marsh married to Will Haining (St. Mirren)

Michelle Marsh married to Will Haining (St. Mirren)

kategoria
dodany
2010-07-06
przez
skarpet
wyświetleń
12120
komentarzy
-
ilość ocen
1
1 2 3 4 5
Strona:
LOSOWE
Sama słodycz

Sama słodycz

kategoria
dodany
2008-03-25
przez
-
wyświetleń
7837
komentarzy
-
ilość ocen
-
no to mamy problem

no to mamy problem

kategoria
dodany
2010-03-08
przez
-
wyświetleń
12587
komentarzy
-
ilość ocen
-
z życia kukurydzy

z życia kukurydzy

kategoria
dodany
2009-07-22
przez
-
wyświetleń
3921
komentarzy
-
ilość ocen
1
Sie chłopaki ułożyli

Sie chłopaki ułożyli

kategoria
dodany
2009-01-25
przez
-
wyświetleń
12356
komentarzy
-
ilość ocen
-
Babcia

Babcia

kategoria
dodany
2010-06-01
przez
skarpet
wyświetleń
12087
komentarzy
-
ilość ocen
-
Wiecie co z nim zrobić

Wiecie co z nim zrobić

kategoria
dodany
2009-09-30
przez
-
wyświetleń
4245
komentarzy
-
ilość ocen
-
Gdzie jest Nemo 2

Gdzie jest Nemo 2

kategoria
dodany
2010-06-17
przez
bochen
wyświetleń
15202
komentarzy
-
ilość ocen
-
Chorwacja, Bułgaria, Czarnogóra - Wakacje, Last Minute

Troche do poczytania

Powiedz mi, Jasiu - pytaja malego chlopca - czy twoja matka jest chora,
ze lezy w lozku?
A Jas na to:
Nie, tylko sie boi, zeby ojciec lozka na wodke nie sprzedal.

Przy stole rodzinka zjada w ciszy i skupieniu obiadek. Nie rozmawiaja
ze soba ze wzgledu na to zeby nie robic przykrosci synkowi ktory od urodzenia nic nie mowi.
W pewnej chwili synek zatrzymuje reke z widelcem w pol drogi do ust i mowi:
- A gdzie kompocik ?
W tym momecie rodzina znieruchomiala z zaskoczenia.
Po dluzszej chwili mamusia mowi przez lzy szczescia:
- Synku! Odezwales sie przeciez ty nic nie mowiles!
A synek:
- No ale zawsze byl kompocik.

- Tatusiu, dlaczego my tak pozno przyszlismy do tego sklepu na zakupy ?
- Nie gadaj tyle, piluj klodke......

Pani w szkole pyta dzieci jakie rzeczy mozna zjesc. Uczniowie wymieniaja rozne
smakolyki: owoce, warzywa, slodycze itp. Pani pyta sie w koncu Jasia:
- A ty Jasiu, co nam powiesz?
- Ja mysle, ze mozna zjesc lampe.
- Co ty, jak to? Skad ten pomysl?
- Bo kiedys jak rodzice lezeli juz w lozku, mama powiedziala do taty:
"Zgas lampe, to wezme do buzi"...

- Mamo, mamo, ja juz nie chce braciszka!
- Zamknij sie gowniarzu! Bedziesz jadl co ci ugotuje!

Nauczyciel polecil uczniom napisac wypracowanie na temat: "Jak trzeba sie uczyc?". Jasio napisal:
- "Im wiecej sie czlowiek uczy, tym wiecej umie. Im wiecej umie,tym wiecej zapomina. Im wiecej zapomina, tym mniej umie. Im mniej umie, tym mniej zapomina. Wiec po co sie uczyc?!".

Dzwonek do państwa słoni. Otwiera słoń, nikogo nie ma. Tuż po zamknięciu drzwi kolejny dzwonek. Słoń pomyślał, ze może się włącznik zepsuł. Otworzył drzwi, spojrzał, a na pstryczku siedzi mrówek i odzywa się grubym głosem:
- Dobry wieczór, Czy jest słonica?
- Nie ma.
- To proszę przekazać, ze był Ryszard.

- Mamusiu, nasz sasiad powiedzial, ze jestes fajna babka, i chetnie by cie
zarznal...
- Zerznal synku, zerznal...

Ojciec z córka zwiedzają muzeum. Przed posagiem Wenus z Milo ojciec zauważa:
- No i widzisz, córeczko, do czego doprowadza obgryzanie paznokci?

Jasio pisze wypracowanie. W pewnym momencie zwraca sie do ojca:
- Tatusiu, czy moglbys mi podpowiedziee jakies zdanie o katastrofie?
- W domu nie ma ani kropli wodki.

© 2006-2014 MyTube.pl | Realizacja: Rafał Nowaczuk
Croatia } Opakowania jednorazowe Warszawa
Kontakt: maly_swd[małpa]o2.pl lub GG: 6498593