UWAGA, JEST TO WERSJA BETA, NIEKTÓRE FUNKCJE MOGĄ NIE DZIAŁAC POPRAWNIE

start

login hasło
zapomniałem hasła

automoto

erotyka

imprezka

komputery

natura

pozostałe

reklama

rysunkowe

sławni

sport

święta

z życia

zwierzęta

1 2 3
Strona:
nie mam przed toba tajemnic..

nie mam przed toba tajemnic..

kategoria
dodany
2012-12-01
przez
-
wyświetleń
15976
komentarzy
-
ilość ocen
1
Cień ujawni

Cień ujawni

kategoria
dodany
2012-11-11
przez
-
wyświetleń
16271
komentarzy
-
ilość ocen
-
hahaha....

hahaha....

kategoria
dodany
2012-11-11
przez
-
wyświetleń
16453
komentarzy
-
ilość ocen
-
Miałam sen...

Miałam sen...

kategoria
dodany
2012-11-09
przez
ania
wyświetleń
16091
komentarzy
-
ilość ocen
-
tez mialam sen...

tez mialam sen...

kategoria
dodany
2012-10-30
przez
-
wyświetleń
15883
komentarzy
-
ilość ocen
-
:)

:)

kategoria
dodany
2012-09-27
przez
adam44
wyświetleń
16405
komentarzy
-
ilość ocen
2
:)

:)

kategoria
dodany
2012-04-21
przez
-
wyświetleń
16956
komentarzy
-
ilość ocen
8
:)

:)

kategoria
dodany
2012-04-08
przez
adam44
wyświetleń
17041
komentarzy
-
ilość ocen
1
oszukales mnie..

oszukales mnie..

kategoria
dodany
2012-01-26
przez
ania
wyświetleń
16986
komentarzy
-
ilość ocen
-
cos o tobie..

cos o tobie..

kategoria
dodany
2012-01-15
przez
ania
wyświetleń
17382
komentarzy
-
ilość ocen
-
Zobacz co mamy dla Ciebie
Miejsce na reklamę:)
smutne ale prawdziwe ..

smutne ale prawdziwe ..

kategoria
dodany
2012-01-15
przez
ania
wyświetleń
17055
komentarzy
-
ilość ocen
-

kategoria
dodany
2012-01-15
przez
ania
wyświetleń
16800
komentarzy
-
ilość ocen
-

kategoria
dodany
2012-01-15
przez
ania
wyświetleń
16746
komentarzy
-
ilość ocen
-
idealny facet..

idealny facet..

kategoria
dodany
2012-01-15
przez
ania
wyświetleń
17113
komentarzy
-
ilość ocen
-
na wycieczce

w parku

kategoria
dodany
2011-11-15
przez
-
wyświetleń
18219
komentarzy
-
ilość ocen
-
oj tam oj tam

oj tam oj tam

kategoria
dodany
2011-08-28
przez
ania
wyświetleń
19656
komentarzy
-
ilość ocen
-
ciacho

fajny

kategoria
dodany
2011-06-29
przez
ania
wyświetleń
19659
komentarzy
-
ilość ocen
-
Matki zrobią wszystko dla swoich synów

Matki zrobią wszystko dla swoich synów

kategoria
dodany
2010-11-27
przez
-
wyświetleń
20461
komentarzy
-
ilość ocen
-

kategoria
dodany
2010-05-15
przez
-
wyświetleń
22339
komentarzy
-
ilość ocen
-
kto ma lepszy kaloryfer

kto ma lepszy kaloryfer

kategoria
dodany
2010-02-09
przez
-
wyświetleń
21945
komentarzy
-
ilość ocen
-
Mięsniak w drugą strone

Mięsniak w drugą strone

kategoria
dodany
2009-09-21
przez
-
wyświetleń
25043
komentarzy
-
ilość ocen
1
Tajemnica kaloryfera rozwiazana

Tajemnica kaloryfera rozwiazana

kategoria
dodany
2009-07-24
przez
-
wyświetleń
23503
komentarzy
1
ilość ocen
2
Jestem kozacki

Jestem kozacki

kategoria
dodany
2009-07-15
przez
skarpet
wyświetleń
27165
komentarzy
-
ilość ocen
-
ładne ale musiało boleć

ładne ale musiało boleć

kategoria
dodany
2009-06-13
przez
skarpet
wyświetleń
24858
komentarzy
-
ilość ocen
1
wcale nie zaglądam tej pani w dekolt

wcale nie zaglądam tej pani w dekolt

kategoria
dodany
2009-06-11
przez
skarpet
wyświetleń
23470
komentarzy
-
ilość ocen
-
mamy cię ...

mamy cię ...

kategoria
dodany
2009-06-07
przez
skarpet
wyświetleń
25367
komentarzy
-
ilość ocen
-
Kobiety też mają na czym oko zawiesić

Kobiety też mają na czym oko zawiesić

kategoria
dodany
2009-06-07
przez
-
wyświetleń
23925
komentarzy
-
ilość ocen
1
wiele lat mineło od ostatniego golenia

wiele lat mineło od ostatniego golenia

kategoria
dodany
2009-06-04
przez
skarpet
wyświetleń
24376
komentarzy
-
ilość ocen
-
Kobieto - boski stefan patrzy na Ciebie

Kobieto - boski stefan patrzy na Ciebie

kategoria
dodany
2009-04-18
przez
skarpet
wyświetleń
22799
komentarzy
-
ilość ocen
-
facet z wielkim ptakiem

Facet z wielkim ...

kategoria
dodany
2009-03-17
przez
skarpet
wyświetleń
24194
komentarzy
-
ilość ocen
3
okulary dla pań

okulary dla pań

kategoria
dodany
2009-03-06
przez
skarpet
wyświetleń
24433
komentarzy
-
ilość ocen
1
ach ci informatycy

ach ci informatycy

kategoria
dodany
2009-02-17
przez
skarpet
wyświetleń
24505
komentarzy
-
ilość ocen
1
Na tapete

Na tapete

kategoria
dodany
2009-01-30
przez
-
wyświetleń
25495
komentarzy
-
ilość ocen
1
1 2 3
Strona:
LOSOWE
Wiosna sie zaczeła...

Wiosna sie zaczeła...

kategoria
dodany
2008-03-23
przez
-
wyświetleń
5698
komentarzy
-
ilość ocen
-
Tymczasem w Rosji brukowanie asfaltu

Tymczasem w Rosji brukowanie asfaltu

kategoria
dodany
2012-10-27
przez
-
wyświetleń
15036
komentarzy
-
ilość ocen
-
To jest to

To jest to

kategoria
dodany
2012-11-11
przez
-
wyświetleń
15509
komentarzy
-
ilość ocen
-
gorąca przejażdżka

gorąca przejażdżka

kategoria
dodany
2010-02-05
przez
skarpet
wyświetleń
12521
komentarzy
-
ilość ocen
-
Uważaj na plaży...

Uważaj na plaży...

kategoria
dodany
2009-04-09
przez
-
wyświetleń
5550
komentarzy
-
ilość ocen
1
to jest opis

Gay test

kategoria
dodany
2008-11-10
przez
-
wyświetleń
7380
komentarzy
-
ilość ocen
-
Stęskniona żona i jej...

Stęskniona żona i jej...

kategoria
dodany
2008-10-15
przez
-
wyświetleń
6550
komentarzy
-
ilość ocen
23
Chorwacja, Bułgaria, Czarnogóra - Wakacje, Last Minute

Troche do poczytania

- Malgosiu rozkracz sie.
- Kraaa !

Przychodzi corka do matki i mowi:
- Mamusiu jestem w ciazy.
- Dziecko, a gdzie ty mialas glowe?

Pani kiedys w szkole oglosila konkurs na najladniejsze zdanie z wyrazem
ananas. Nastepnego dnia dzieci przynasza i czytaja swoje zdania, a Jasio
siedzi cichutko. W koncu pani mowi:
- No Jasku, a moze posluchamy Twojego zdania ?
Na to Jasio otwiera zeszyt i zaczyna czytac :
- Wczoraj tatus kupil cala skrzynke jablek. Sam je wszystkie zjadl,
ananas wypial dupe

Malgosia po raz pierwszy dostala miesiaczki. Przerazona biegnie
do Jasia i mowi, ze jej krew leci. Jasio sprawe potraktowal
powaznie.
- Rozbieraj sie - mowi.
Obejrzal dokladnie.
- Ja tam ekspertem medycznym nie jestem, ale cos mi sie widzi
Malgocha, ze ci jaja urwalo!

Dzwonek do państwa słoni. Otwiera słoń, nikogo nie ma. Tuż po zamknięciu drzwi kolejny dzwonek. Słoń pomyślał, ze może się włącznik zepsuł. Otworzył drzwi, spojrzał, a na pstryczku siedzi mrówek i odzywa się grubym głosem:
- Dobry wieczór, Czy jest słonica?
- Nie ma.
- To proszę przekazać, ze był Ryszard.

Wraca nawalona wrona z imprezy. Leci i kracze:
- Krrra, Krrra itd.
Nagle (było już ciemnawo) walnęła w drzewo. Spadła. Po chwili podnosi się, otrzepuje z kurzu i próbuje:
- Hau, miau - cholera jak to było?

Idzia babcia, Jasio i Malgosia przez park. Jas pyta babcie:
- Babciu skad sie biora dzieci ?
Babcia: no, bociany je przynosza.
Malgosia do jasia: powiedz jej prawde bo umrze i nie bedzie wiedziala

Jasio w sytuacji intymnej z Malgosia. Piesci ja i piesci, a tu nagle czuje
cos wilgotnego i miekkiego. Pyta sie :
- Co ? okresik ?
A na to Malgosia:
- Nie. Rozwolnionko.

Skarzy sie Jasiu mamie:
- Mamo, dzieci mowia ze jestem wampirem.
- Nie przejmuj sie i jedz szybciej ten barszczyk bo ci skrzepnie!

Przychodzi zajączek do sklepu niedźwiedzia..
- poproszę chleb z górnej polki..
Niedźwiedź wchodzi na gore i podaje chleb.. Następnego dnia:
- poproszę chleb z górnej polki..
Niedźwiedź wchodzi na gore i podaje chleb.. Historia powtarza się przez kilka dni.. Niedźwiedź się zdenerwował wszedł na gore i czeka..
Przychodzi zajączek:
- poproszę masło z dolnej polki..
Niedźwiedź schodzi podaje masło..
- i jeszcze chleb z górnej polki..

© 2006-2020 MyTube.pl | Realizacja: Rafał Nowaczuk
Croatia
Kontakt: maly_swd[małpa]o2.pl lub GG: 6498593