UWAGA, JEST TO WERSJA BETA, NIEKTÓRE FUNKCJE MOGĄ NIE DZIAŁAC POPRAWNIE

start

login hasło
zapomniałem hasła

automoto

erotyka

imprezka

komputery

natura

pozostałe

reklama

rysunkowe

sławni

sport

święta

z życia

zwierzęta

1 2 3
Strona:
nie mam przed toba tajemnic..

nie mam przed toba tajemnic..

kategoria
dodany
2012-12-01
przez
-
wyświetleń
4244
komentarzy
-
ilość ocen
1
Cień ujawni

Cień ujawni

kategoria
dodany
2012-11-11
przez
-
wyświetleń
4517
komentarzy
-
ilość ocen
-
hahaha....

hahaha....

kategoria
dodany
2012-11-11
przez
-
wyświetleń
4497
komentarzy
-
ilość ocen
-
Miałam sen...

Miałam sen...

kategoria
dodany
2012-11-09
przez
ania
wyświetleń
4394
komentarzy
-
ilość ocen
-
tez mialam sen...

tez mialam sen...

kategoria
dodany
2012-10-30
przez
-
wyświetleń
4368
komentarzy
-
ilość ocen
-
:)

:)

kategoria
dodany
2012-09-27
przez
adam44
wyświetleń
4866
komentarzy
-
ilość ocen
2
:)

:)

kategoria
dodany
2012-04-21
przez
-
wyświetleń
5234
komentarzy
-
ilość ocen
8
:)

:)

kategoria
dodany
2012-04-08
przez
adam44
wyświetleń
5339
komentarzy
-
ilość ocen
1
oszukales mnie..

oszukales mnie..

kategoria
dodany
2012-01-26
przez
ania
wyświetleń
5507
komentarzy
-
ilość ocen
-
cos o tobie..

cos o tobie..

kategoria
dodany
2012-01-15
przez
ania
wyświetleń
5753
komentarzy
-
ilość ocen
-
Zobacz co mamy dla Ciebie
Miejsce na reklamę:)
smutne ale prawdziwe ..

smutne ale prawdziwe ..

kategoria
dodany
2012-01-15
przez
ania
wyświetleń
5463
komentarzy
-
ilość ocen
-

kategoria
dodany
2012-01-15
przez
ania
wyświetleń
5735
komentarzy
-
ilość ocen
-

kategoria
dodany
2012-01-15
przez
ania
wyświetleń
5615
komentarzy
-
ilość ocen
-
idealny facet..

idealny facet..

kategoria
dodany
2012-01-15
przez
ania
wyświetleń
5450
komentarzy
-
ilość ocen
-
na wycieczce

w parku

kategoria
dodany
2011-11-15
przez
-
wyświetleń
6604
komentarzy
-
ilość ocen
-
oj tam oj tam

oj tam oj tam

kategoria
dodany
2011-08-28
przez
ania
wyświetleń
8374
komentarzy
-
ilość ocen
-
ciacho

fajny

kategoria
dodany
2011-06-29
przez
ania
wyświetleń
8309
komentarzy
-
ilość ocen
-
Matki zrobią wszystko dla swoich synów

Matki zrobią wszystko dla swoich synów

kategoria
dodany
2010-11-27
przez
-
wyświetleń
9068
komentarzy
-
ilość ocen
-

kategoria
dodany
2010-05-15
przez
-
wyświetleń
11132
komentarzy
-
ilość ocen
-
kto ma lepszy kaloryfer

kto ma lepszy kaloryfer

kategoria
dodany
2010-02-09
przez
-
wyświetleń
10530
komentarzy
-
ilość ocen
-
Mięsniak w drugą strone

Mięsniak w drugą strone

kategoria
dodany
2009-09-21
przez
-
wyświetleń
13042
komentarzy
-
ilość ocen
1
Tajemnica kaloryfera rozwiazana

Tajemnica kaloryfera rozwiazana

kategoria
dodany
2009-07-24
przez
-
wyświetleń
12057
komentarzy
1
ilość ocen
2
Jestem kozacki

Jestem kozacki

kategoria
dodany
2009-07-15
przez
skarpet
wyświetleń
15375
komentarzy
-
ilość ocen
-
ładne ale musiało boleć

ładne ale musiało boleć

kategoria
dodany
2009-06-13
przez
skarpet
wyświetleń
13323
komentarzy
-
ilość ocen
1
wcale nie zaglądam tej pani w dekolt

wcale nie zaglądam tej pani w dekolt

kategoria
dodany
2009-06-11
przez
skarpet
wyświetleń
12106
komentarzy
-
ilość ocen
-
mamy cię ...

mamy cię ...

kategoria
dodany
2009-06-07
przez
skarpet
wyświetleń
13619
komentarzy
-
ilość ocen
-
Kobiety też mają na czym oko zawiesić

Kobiety też mają na czym oko zawiesić

kategoria
dodany
2009-06-07
przez
-
wyświetleń
12189
komentarzy
-
ilość ocen
1
wiele lat mineło od ostatniego golenia

wiele lat mineło od ostatniego golenia

kategoria
dodany
2009-06-04
przez
skarpet
wyświetleń
12881
komentarzy
-
ilość ocen
-
Kobieto - boski stefan patrzy na Ciebie

Kobieto - boski stefan patrzy na Ciebie

kategoria
dodany
2009-04-18
przez
skarpet
wyświetleń
11248
komentarzy
-
ilość ocen
-
facet z wielkim ptakiem

Facet z wielkim ...

kategoria
dodany
2009-03-17
przez
skarpet
wyświetleń
12755
komentarzy
-
ilość ocen
3
okulary dla pań

okulary dla pań

kategoria
dodany
2009-03-06
przez
skarpet
wyświetleń
13077
komentarzy
-
ilość ocen
1
ach ci informatycy

ach ci informatycy

kategoria
dodany
2009-02-17
przez
skarpet
wyświetleń
13058
komentarzy
-
ilość ocen
1
Na tapete

Na tapete

kategoria
dodany
2009-01-30
przez
-
wyświetleń
14182
komentarzy
-
ilość ocen
1
1 2 3
Strona:
LOSOWE
Robisz to dobrze

Robisz to dobrze

kategoria
dodany
2012-01-01
przez
-
wyświetleń
3041
komentarzy
-
ilość ocen
-
Jakoś tak bym się czegoś napił

Jakoś tak bym się czegoś napił

kategoria
dodany
2008-12-15
przez
-
wyświetleń
3811
komentarzy
-
ilość ocen
-
Kobieta na plaży:)

Kobieta na plaży:)

kategoria
dodany
2008-11-29
przez
-
wyświetleń
4872
komentarzy
-
ilość ocen
-
Z cyklu.. był sobie domek

Z cyklu.. był sobie domek

kategoria
dodany
2008-03-01
przez
-
wyświetleń
3991
komentarzy
-
ilość ocen
-
Uwaga...

Uwaga...

kategoria
dodany
2009-04-26
przez
-
wyświetleń
4180
komentarzy
-
ilość ocen
2
Znajdz szpiega

Znajdz szpiega

kategoria
dodany
2009-01-30
przez
-
wyświetleń
3282
komentarzy
-
ilość ocen
-
hot-dog

hot-dog

kategoria
dodany
2009-04-18
przez
skarpet
wyświetleń
4322
komentarzy
-
ilość ocen
-
Chorwacja, Bułgaria, Czarnogóra - Wakacje, Last Minute

Troche do poczytania

Jasio zostal dyscyplinarnie wyrzucony z przedszkola. Trafil do innego. Pyta
sie tam znajomego :
- Mozna palic ?
- Da sie, spoko.
- Mozna pic wude
- Spoko, jak sie podzielisz z wychowawca to on nawet da szklo.
- A dziewice sa ?
- Czys ty zglupial ? Co Ty ? W ZLOBKU jestes ?

- Tatusiu co to znaczy paranoja?
- Idz do kuchni i spytaj sie siostry, mamy i babci, czy by sie oddaly, gdyby
jakis facet dawal im za to 100 dolarow.
Po chwili synek wraca z kuchni.
- Siostra powiedziala, ze zrobila by to bez wahania, mama, ze za 200, a babcia
to nawet za 50.
- Widzisz synu, mamy w domu 3 k*rwy, a brakuje nam pieniedzy. I to jest wlasnie
paranoja.

W szkole na lekcjii biologii, pani kazala dzieciom, aby dowiedzialy sie w domu,
co to jest penis. Jasio przychodzi do taty i pyta sie:
- Tato co to jest penis ?
- Nie moge ci powiedziec, bo jestes za mlody.
- Ale pani w szkole kazala!
Tata chcac nie chcac wzial Jasia do pokoju, zdjal spodnie i mowi:
- Patrz, to jest wlasnie penis.
Jasio usmiechnal sie i po odrobieniu lekcjii poszedl na spotkanie z Malgosia.
Malgosia mowi:
- Nic nie moglam z taty wyciagna?. A ty Jasiu moglbys mi powiedziec?
Jasio odparl, ze chetnie, wzial ja za reke i poszedl z nia w krzaki, zdjal
spodnie i mowi:
- Patrz, to jest kutas, a penis jest to takie cos tylko, ze dwa razy wieksze.

- Mamusiu, nasz sasiad powiedzial, ze jestes fajna babka, i chetnie by cie
zarznal...
- Zerznal synku, zerznal...

Jas do Magdy:
- Magda, chodz cie bzykne!
- Nie moge, mam okres.
- Ej Magda, ty ciagle z ta szkola!

Na lekcji w Moskiewskiej szkole pani przepytuje dzieci jak uczciły rocznice
rewolucji październikowej. Sierjoza wraz z ojcem był w fabryce i pomagał w
wykonywaniu zadań ponadplanowych. Wania wraz z mama i tata sadzili drzewa w
parku. Wszystkie dzieci już opowiedziały, tylko Sasza nie.
- No, Sasza pochwal się jak uczciliście tą rocznice ?
- Bawiliśmy się z Tata w Armie Czerwona.....
- To bardzo ciekawe, a co robiliście ?
- Poszliśmy do sąsiadki. Tato ja zgwałcił, a ja ukradłem zegarek.

List z wakacji:
Tutaj jest pięknie, jestem bardzo zadowolony, dużo leżę i odpoczywam.
Bądźcie spokojni i nie martwcie się o mnie.
P.S.
Co to jest epidemia ?

Syn do ojca:
- Tato, slyszalem ze twoj ojciec byl pojebany...
- Chyba twoj!

Wpada zajączek do sklepu i mówi: poproszę pól kilo szynki. Sprzedawca zwarzył, zapakował i dal zajączkowi. Zajączek na to wyjmuje pistolet i strzela "pif,paf"
Sprzedawca poda zabity a zajączek na to " TO ZA PROSIACZKA !!!!!"

Ida sobie Jas i Malgosia przez las na msze. A ze czasu mieli duzo, wiec sie
na chwilke zatrzymali. Wreszcie doszli i w te pedy do konfesjonalu.
Jas sie spowiada:
- Raz zgrzeszylem z Malgosia, jak szlismy przez las...
Malgosia sie spowiada (byla druga w kolejce):
- Zgrzeszylam z Jasiem dwa razy...
Ksiadz:
- ????? dwa ? on mowil, ze raz...
Malgosia:
- Ale on zapomnial, ze my jeszcze bedziamy wracac...

© 2006-2014 MyTube.pl | Realizacja: Rafał Nowaczuk
Croatia } Opakowania jednorazowe Warszawa
Kontakt: maly_swd[małpa]o2.pl lub GG: 6498593